Inbound Marketing voor de financiële dienstverlening

Veel accountants kantoren (moeten) veranderen, meer focus op toegevoegde waarde en kennisdelen. 

Maar hoe dan? Hoe krijg je kwalitatieve leads via je website door het delen van waardevolle content? Veel kantoren “doen” dus wel aan social media en bloggen en krijgen traffic naar de website.. maar daar blijft het vaak ook bij.

Door gebruik te maken van Inbound Marketing zorg je voor organische vind- en zichtbaarheid van je organisatie.

Hoe trek je bezoekers aan? Hoe zorg je dat deze ook converteren op je website? Hoe zorg ik dat ze klant worden en uiteindelijk hoe zorg ik dat bestaande relaties een ambassadeur voor mijn organisatie zijn?

  • Weet jij hoeveel leads je verkrijgt via de website?
  • Weet jij hoeveel extra omzet je goedbedoelde content oplevert?
  • Weet jij wat een lead de organisatie oplevert?
  • Weet jij wat je belangrijkste groeidoelstellingen zijn?
  • Wat zijn je huidige marketing- en verkoopuitdagingen?
Vragen waar we maar eens goed naar moeten kijken! Weet je op de meeste vragen niet echt het antwoord? Dan helpen we je graag met dit vraagstuk!

 

Ben je klaar om contact op te nemen?

Vul je gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.