Inbound Marketing voor de juridische sector
Als advocaten- of notariskantoor kantoor ben je je vast al bewust van het belang van het bereiken van je digitale doelgroep. Je hebt een blog, je gebruikt Google Adwords en social media, maar je krijgt niet de resultaten die je nodig hebt of verwacht had. Dit moet veranderen hoor ik je denken!
Maar hoe dan? Hoe krijg je kwalitatieve leads via je website door het delen van waardevolle content? Veel kantoren “doen” dus wel aan social media en bloggen en krijgen traffic naar de website.. maar daar blijft het vaak ook bij.
Door gebruik te maken van Inbound Marketing zorg je voor organische vind- en zichtbaarheid van je organisatie.
Hoe trek je bezoekers aan? Hoe zorg je dat deze ook converteren op je website? Hoe zorg ik dat ze klant worden en uiteindelijk hoe zorg ik dat bestaande relaties een ambassadeur voor mijn organisatie zijn?
-
Weet jij hoeveel leads je verkrijgt via de website?
-
Weet jij hoeveel extra omzet je goedbedoelde content oplevert?
-
Weet jij wat een lead de organisatie oplevert?
-
Weet jij wat je belangrijkste groeidoelstellingen zijn?
-
Wat zijn je huidige marketing- en verkoopuitdagingen?
Ben je klaar om contact op te nemen?
Vul je gegevens in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.